Și s-a făcut un an…

DSCF9353-Edit

Am reușit în sfârșit să mă mobilizez și să mă așez la birou să scriu câteva cuvinte pe blog, cu ocazia asta festivă. Azi cică sărbătorim un an. Da, nici mie nu-mi prea vine să cred că a trecut deja un an de când am plecat de acasă, un an de călătorit, un an altfel decât toți ceilalți.

Inițial am vrut să fac o selecție, să scriu un post din ăla cu zece lucruri pe care le înveți într-un an sabatic, știți la ce mă refer. Posturi din alea care atrag clickul numai prin titlu – zece motive să citești, zece legume care slăbesc, zece cele mai bune beri sau zece cele mai rotunde țâțe. Zece clickuri să dai, zece vieți trăite îți voi povesti acum, intră aici să vezi, nu poți rata așa ceva.

Mi-am dat seama în schimb că nu pot rezuma anul ăsta în câteva rânduri. S-au întâmplat atât de multe și totuși parcă mult prea puține. Am învățat atâtea și parcă încă suntem la început de drum. Stau și mă-ntreb nu unde s-a dus anul trecut, ci unde s-au dus ceilalți ani.

Ce voiam să vă zic totuși, simplu și la obiect: A fost mișto, foarte mișto. A fost cu aventură, cu oameni, cu cărți și soare. A fost cu multă sinceritate, cu încredere, cu riscuri și cu șanse. A fost un joc la loto cu toate biletele câștigătoare. A fost natural, a venit totul de la sine, a curs și ne-a dus și pe noi cu valul. Nu aș schimba nimic, nu m-aș întoarce nicăieri din drum pentru că nu mai știu ce înseamnă asta.

Și… să nu uit: zece poze din locuri, mai jos. V-am pupat!

DSCF1861-Edit DSCF1866-Edit DSCF2748-Edit DSCF2769-Edit  DSCF2812-Edit DSCF3279-Edit DSCF7049-Edit

5 păreri la “Și s-a făcut un an…

Lasă un răspuns

