Aiurea

DSCF0421

Indonesia, Bali

Azi, în poze, trei zile de aiurea înainte să ne preluăm musafirii de la aeroport. În caz că vă-ntrebați ce-i cu disperatele din poza de mai sus și de ce sar gardul așa grăbite, răspunsul e simplu. NU știu. De partea cealaltă a gardului e un magazin de bijuterii de argint.

Revenind la oile noastre, ne-am întors repejor în Ubud.

DSCF0336

Am găsit ”casa” așa cum am lăsat-o. DSCF0347

Iepur ne aștepta și el cuminte.

DSCF0358

Ne-am mai plimbat prin oraș.

DSCF0390.

DSCF0380 DSCF0399 DSCF0395  DSCF0382

DSCF0401

Laura a făcut ceva șoping fără să cumpere nimic.

DSCF0404

Am mâncat …

DSCF0405

Și am lucrat din greu la blog

DSCF0408

(N-am nici cea mai vagă idee cine a făcut poza de mai sus)

După care ne-am hotărât că am obosit și ne-am mutat mai aproape de mare:

DSCF0431

Cam atât.

Lasă un răspuns

