Povestea merge mai departe

Ubud, Bali, Indonezia

Ce avem azi de făcut?

Neața, bi, trebuie să ne trezim. E 8 jumătate deja, trebuie să mâncăm micul dejun și să plecăm, așa ai zis ieri aseară.

Neața. Haidem. În jumătate de oră sunt pe terasă, cu micul dejun în față. Într-un sfert de oră ar trebuie să plecăm, să putem folosi cât mai mult din zi pentru… Am făcut ieri seară planul, avem de umblat azi nu glumă.

În timp ce-mi mănânc clătita mi se derulează-n gând: Azi avem patru temple de vizitat. Drum cam de o oră-două cu motoreta între ele. Poate avem timp să și mâncăm, undeva pe drum. Primul templu l-am ochit deja, știu unde e, după care am două variante de traseu ca să ajung la al doilea, trebuie să mai verific harta, al treilea ar fi mișto să-l vedem, dar nu țin neapărat, nu păreau așa interesante review-urile, cât despre ultimul, pare important, dar habar n-am unde-i, ar trebui să mai întreb pe drum. În afară de temple nu știu să fie ceva în zona asta. Dacă avem noroc ne întoarcem acasă în jur de șase.

În timp ce-mi termin cafeaua mă bucur deja. Și diseară, când o să fim obosiți, o scot pe Laura la masă la restaurantul obișnuit. Și beau și o berică Chang. Sau două-trei. Nu stăm târziu, poate până la opt-nouă. O să-mi iau un Soto Ayam și poate un peștic, dacă găsesc. După care închidem seara cu un Breaking Bad. Așa facem. Unde-i Laura să plecăm, de ce durează atâta bagajul? Nu plecăm în America, dăm doar o tură cu motoreta!

Bună dimineața, frumoaso, pe cine aștepti așa cuminte în parcare? Ți-ai băut benzina de dimineață? Mă așez în fotoliu. Start! BRRRRR…

Pozele:

Elefanții, elefanții elefănțesc, la poartă:

DSCF9938-Edit

Orezul își vede de treaba lui.

DSCF9963-Edit DSCF9958 DSCF9954 DSCF9939-Edit  DSCF9946-Edit

Păianjenul împăienjănește.

DSCF9971

Templele templuiesc.

DSCF9991

Fetele imortalizează.

DSCF9992

Laura cascadă.

DSCF0004

Jungla împădurește.

DSCF0017-Edit

Balinezele copilesc.

DSCF0019

Și piscinesc în templu, lângă balauri și dumnezei.

DSCF0025-Edit

Zeii veghează.

DSCF0033-Edit

Baie de mulțime.

DSCF0044-Edit

Liniștea liniștește.

DSCF0049-Edit

Ploaia care va veni.

DSCF0057-Edit

Dumnezeu se afișează pe toți pereții.

DSCF0031

Călătorii noștri savurează cina.

DSCF0115

DSCF0130

3 păreri la “Povestea merge mai departe

  1. buna dimineata!!
    pozele astea ma fac sa nu mai plec din casa, ci sa imi planific o vacanta in ianuarie.
    cu ce aparat faci acum pozele Alex? par diferite?
    have fun !

Lasă un răspuns

