Poze. Primele zile la Ubud

DSCF9767-Edit

Ubud, Bali, Indonezia

Cu chiu, cu vai, am ajuns și la Ubud, un orășel mic și drăguț din centrul insulei. Odată cu praful autostrăzii am lăsat în urmă și gălăgia plajelor din Kuta, gălăgie care a fost înlocuită treptat de liniștea câmpurilor cu orez. Auzi cum crește orezul?

DSCF9864-Edit

Apropo de ce ziceam, la mijlocul drumului nici că se putea: ne-a tras poliția pe stânga, permisele la control. A fost foarte dezamăgit când i-am întins permisul meu nou nouț. NU mă mai trageți pe stâângaaa… pam pam.

Cum am ajuns, în loc de berea de rigoare, m-am apucat să iau străzile la pas pentru a găsi cazarea ideală. Am reușit într-un fel sau altul să fim dați afară din cazarea ideală de un moș nebun. Ne-a invitat înăuntru, ne-a prezentat-o, când s-o amanetăm, ne dă afara și ne și cere nu cumva să luăm cazare nicăieri în cartierul lui. După care ne urmărește cu scuterul să fie sigur că ne cărăm suficient de departe.

Am găsit altă variantă. Grădina grădină, casa casă, iepurele Iepur:

DSCF9804-Edit DSCF9803-Edit

DSCF9786DSCF9787

 Așa te bronzezi ca un scuterist:

DSCF9790

Am răcit. Asta am primit de la farmacie. Culmea, m-a vindecat.

DSCF9797

Mic dejunul campionilor:

DSCF9799

Plimbare. Cam așa arată străzile și porțile în Ubud, la prima vedere:

DSCF9806-Edit DSCF9812-Edit DSCF9810

Mai e și mâine o zi!

Lasă un răspuns

