Cum am plecat din Kuta

Kuta, Bali, Indonezia

În cele cinci zile de ”odihnă” din Kuta ni s-au descărcat de tot bateriile. Joaca de-a șoarecele și pisica, continua agitație și penuria de restaurante cu prețuri decente și mâncare bună ne-a domolit cheful de litoral. Mai ales că în nici una din cele cinci zile marea nu ne-a îmbiat să facem o baie.
Valuri puternice, numai bune pentru surfing, și soarele arzător care te caută pe toată plaja fără loc cu umbră ne-au ținut departe de sporturile acvatice. Celelalte aspecte pozitive, ca miile de australieni beți care urla pe aici zi lumină, cluburile care duduie muzică de Stuf Vama Veche (am uitat să vă spun că pe aici toată lumea știe de Alexandra Stan) ne-au făcut să accelerăm plecarea.
Să accelerăm, să accelerăm, dar cu ce plecăm?
Ei bine, variantele-s multiple.
Putem pleca ori cu autobuzul, ori cu taxiul, ori închiriem o mașină, ori…
Autobuzul e ieftin, dar oferă condiții locale. Ceea ce, după o noapte pe vaporul groazei, nu mă tentează. Taxiul e scump, nu atât drumul până la Ubud, cât perspectiva de a circula cu taxiul de fiecare dată când vrem să mergem undeva mă înspăimântă. Aș închiria mașină, dar pe aici funcționează regula noi ținem cu ai noștri. Dacă ferească sfântul ai pățit un accident (și dacă ați vedea traficul pe aici, ați înțelege că nu e un fel de posibilitate îndepărtată cu șanse mici de reușită), poliția decide vinovatul după naționalitate. Ești farang? Tu ești de vină, plătește pagubele. Dar am asigurare, ai putea zice. Nu contează, plătește tu daunele, că-ți permiți. Dacă nu-ți permiți poliția locală îți oferă cazare la mititica până te răzgândești.
Rămâne o singură variantă:

DSCF9763-Edit-3

Și-am încășlecat pe-o șa …

O părere la “Cum am plecat din Kuta

Lasă un răspuns

