Ce am aflat în Singapore, de la un indian, că se întâmplă în București

Asta:

Mie mi-a cam picat fața când am văzut videoclipul ăsta, n-am mai văzut așa ceva.  Și în nici un caz nu știam că românii au cultura breakdance-ului.

Apropo de asta: se pare că în partea asta de lume oamenii cred că România e o țară cu multe plaje, soare, palmieri, alea alea. Cum? De ce? De unde și până unde?

Păi singurele referințe la plaiurile mioritice pe care le primesc singaporezii (și malaezienii, dacă stau să-mi aduc aminte ce am vorbit cu cei doi amici malaezieni în Kuala Lumpur) sunt cele câteva melodii cântate de Ina și alte capre ca ea, melodii care s-au făcut auzite prin cluburile asiatice. Ei bine, videoclipurile acestor melodii le înfățișează pe protagoniste sumar îmbrăcate, cântând la umbra palmierilor pe insule paradisiace. În concluzie …

Lasă un răspuns

