Cei mai primitori oameni din lume

DSCF8113-2

Am cunoscut-o în Thailanda, acum o lună. Laura a intrat în vorbă cu ea la retreatul din Ko Samui. O indiancă mică și fâșneață, vorbește engleza impecabil și când începe nu se mai oprește. Nu au vorbit mult, câteva cuvinte, eram încă in silence treatment. Suficient cât să aflăm că locuiește în Singapore și cât să afle că urmează să trecem și noi prin țara ei. Aât i-a trebuit: You must come to visit me! You will stay at my house, please don’t say you won’t. We will, Khurshid, we will. Și asta a fost, ne-am luat la revedere și ne-am dus fiecare în treaba lui, noi în Malaezia, ea la ea acasă în Singapore.

Excursia din Malaezia ajungând spre final, am făcut noi un brainstorming: mergem ori nu mergem la Khurshid acasă. Ne-am gândit ce ne-am tot gândit, iar la sfârșitul brainstormingului ne-am hotărât. Hai să mergem. Ne-a invitat, pentru câteva zile ce poate să se întâmple?

Câteva zile mai târziu un puști tot numai un zâmbet, Saad, fiul lui Khurshid, ne ia pachet de la metrou, ne urcă într-un taxi și ne duce direct la ei acasă. Un apartament de patru camere, mobilat în stil indian.

Asta e camera ta, Alex, asta e camera ta, Laura. Camere separate, noi nu suntem căsătoriți și Khurshid are copii de educat. Camera mea e plină de jocurile video ale lui Saad, camera Laurei de brizbrizurile fiicei lui Khurshid, Saher. Sunt camerele lor.

Masa era pusă, Khurshid și cei doi copii s-au așezat în fața farfuriilor goale, pe noi ne-au pus pe partea cu mâncarea. E plin post al Ramadanului, musulmanii nu mănâncă și nu beau nimic de la răsărit până la apus. Dar oaspeții sunt un dar de la Dumnezeu, așa că masa e plină.

Mâncați și povestiți-ne, ne îndeamnă.
Le-am povestit, dar mai mult ne-au povestit ei.

Va urma.

Lasă un răspuns

