Gărgăriță riță

Melaka, Malezia, iulie 2013

Se face că sunt într-o țară la capătul pământului, într-un orășel mic și simpatic. Se face că mă
plimb cu Laura pe aleea principală, imediat după ce am lăsat bagajele. Avem starea aia de… tocmai am scăpat de rucsacii grei din spate, hai să ne plimbăm și noi prin căldura asta infernală ca să nu ne prăbușim cu totul în camera de hotel, fix în fața aerului condiționat.
Brusc Laura dispare de lângă mine, rămâne în urmă. Ce faci, bi, lasă înghețata aia în pace, mă întorc să-i spun, când o văd flancată de două malaeziene micuțe ca niște bibelouri, care-o piuiau de numa’ numa’. Mă apropii, circumspect. Că să vezi: suntem studente la … hospitality. Așa. Welcome to Melaka. Bine v-am găsit. Avem un proiect azi la școală și trebuie să întâmpinăm turiștii care vin în orașul nostru și să-i welcome. Bine v-am găsit, bravo, nota 10. Stați, nu plecați. Și mai trebuie să-i rugăm pe acești turiști să ne scrie ceva pe limba lor în caietul ăsta. Hai să vă scriu. Nu, nu, nu orice, un cântecel. Ce cântecel? Orice cântecel. Nu știu, drăguță, nici un cântecel. Vă rugăăăăm fruuumooosss! cu un glas plângăcios spre Laura. Miau.
Laura se topește toată când le aude pe alea… Hai să vă scriu, ce să vă scriu…Și trebuie să și cântați. Să cânt? Da, o să cântăm și noi cu voi!

Ce-a ieșit, până la urmă:

După care am băut o cafea:

DSCF7730

 

2 păreri la “Gărgăriță riță

Lasă un răspuns

