Drumul spre paradis

Perhentian Kecil, Malaezia, Iulie 2013

DSCF5947

După 11 nopți ne-am mobilizat în sfârșit să plecăm din paradisul culinar către paradisul acvatic. Microbuzul trebuie să ne culeagă direct de la hotel la cinci dimineața. Ne-am băgat la somn la unu noaptea. Am adormit pe la trei jumate. Am avut fix o oră de odihnă. Microbuzul a venit la timp și pleacă-n trombă. La propriu. 5 minute ne-au trebuit să ne lămurim. Șoferul e un psihopat. Conduce mai în forță decât conduc eu la jocurile video. Ce pot spune e că după 32 de ani de viață am învățat ce e aia răul de mașină. Nervi.
Am ajuns pe insulă la 11 am. Verzi după cursă, topiți de căldură, rupți de greutatea rucsacilor. Dă ture pe plaj după cazare, dacă poți. Ne-am cazat la o căsuță, aproapre condiții la fel de bune ca la cort. Aproape. Am mâncat și ne-am prăbușit pe plajă. Rupți, terminați. Somn sub un palmier până la 5 pm. Odihnă.
După trezire am început de fapt să realizăm unde am aterizat. N-am cuvinte, suntem ca Robinson Crusoe. Câteva resorturi lângă o mare limpede cristal. Și atât. Feerie.
E șapte seara și aștept să-mi vină homarul, grătarul e aproape gata. Un malaezian simpatic aruncă homarii proaspăt pescuiți direct pe grătarul cu cărbuni încinși direct pe plajă. Patru dolari cu garnitură, băuturiă, salată și desert. Pot să vreau mai bine decât atât? Extaz.

DSCF5954 Perhentian Kecil

 

Lasă un răspuns

