La cafea

Se face că eram la o cafea în Tong Sala, singur, pe Laura am lăsat-o la yoga. Am scris deja o pagină pentru Treispre10, mă pregăteam să mă apuc de-o carte. Cafeaua era slabă, destul de proastă, a trebuit s-o îndulcesc bine cu zahăr. Stăteam așa… cu pixul în mână și privirea departe. Cafeaua aproape terminată, gândurile rătăceau aiurea.
Mi-au căzut ochii pe ceas și am realizat că ședința Laurei de yoga e aproape gata, trebuie să plec să o culeg în curând. Spre 45 de minute am stat cu ochii pe orizont, fără să mă gândesc la nimic. Hipnotizat, liniște totală.
Mi-am dat seama că mi-e atât de bine. Insula asta, fără sa-mi dea nimic special, mi-a dat tot ce aveam nevoie.

………………………………..

Ce ai făcut la cafea? Nimic. Ei, nimic. Da, nimic. Am stat. Ai fost prea ocupat să fii fericit ca să te apuci de orice? Asta trebuie să fi fost.

DSCF2704

Lasă un răspuns

