Bottle Beach

Se zice că ar fi cea mai bună, cea mai frumoasă plajă a insulei.

Așa am înțeles noi din câte am citit pe net. Ei bine, într-o dimineață ne-am luat șapca pe cap, inima-n dinți și banii în portofel și am angajat un boat taxi să ne ducă în vizită.

La Bottle Beach s-ar ajunge:

  • cu boat taxi din Chalocklum (70 lei dus întors)
  • cu auto taxi de oriunde (scump)
  • cu mult curaj, efort,  cu adidași buni, tot dinspre Chalocklum sau Haad Khom, prin junglă. Nu știu cât de greu e, pe noi ne-a oprit comoditatea.

De făcut acolo în afară de plajă și bere nu-i nimic. Sau noi n-am găsit nimic. Iar despre pretențiile la cea mai frumoasă plajă a insulei… nu știu ce să zic. E frumoasă, dar chiar cea mai… nu cred.

O părere la “Bottle Beach

Lasă un răspuns

