Full Moon Party

Pe insula noastră se ține una din cele mai faimoase petreceri din lume, de fiecare dată când e lună plină. 30.000 de oameni din toate colțurile Asiei se întâlnesc aici, pe o singură plajă, pentru a chefui împreună. Nu putem să ratăm așa ceva.
Atmosfera s-a încins pe insulă de câteva zile. Scuterele-s din ce în ce mai dese, Haad Rin e din ce în ce mai aglomerat. Sute de tineri se lăfăie la soare, joacă volei sau tenis cu piciorul. Haad Rin este una din cele mai frumoase plaje de pe insulă, înteleg acum de ce se adună toți aici. Problema e că frumusețea plajei e invers proporțională cu numărul de oameni de pe ea. Nu e un loc prietenos cu mulțimile. Mulțimile astea, simpatice la prima vedere, tind să producă tot felul de indivizi care:
-se-mpiedică și pică și rămân acolo, înfipți în nisip câteva ore până se trezesc și mai bagă o găleată
-urlă unul la altul cu voci prostești fiecare-n păsăreasca lui, până nu se mai înțelege om cu neom
-inventează un nou sport olimpic din aruncatul sticlelor/ cutiilor/ ambalajelor/ fraierilor în mare.

Și vine ziua petrecerii. Ne odihnim bine, luăm o tărie de la 7eleven, să fie acolo, în scuter. Ne facem somnul de frumusețe și pe la 11 noapte îndreptăm scuterul în direcția Haad Rin și-i dăm bice.
După jumătate de oră parchez lângă sediul poliției în Haad Rin. 50 bahți parcarea, plătesc, n-am chef de parcare gratis ca să-mi culeg la noapte scuterul din mare.
Plătim 100 baht intrarea, primim brățară la schimb. Și ne-ndreptăm frumos spre plajă.
Cum să descriu?

Animăleală, Pizdeț, Jihad, Curvăsăraie.
Direct în fața noastră, primul loc pe care-l observăm: Sleeping Area, free. Un țarc împrejmuit de un gard, plin cu vreo 40 de căzuți, sforăind de le pocneau bojocii. Din când în când câte unul se târa în patru labe până la gard, să poată da la rațe, peste.
Treabă. O luăm sistematic. Parcurgem plaja, să vedem ce și cum. În 10 m, unul în curul gol făcea elicopterul. Peste tot, se cărau unul pe altul, sprijiniți, cu ochii tulburi și mersul împleticit. Bun așa.

Plaja e împărțită în 5-10 localuri care au adunat toate boxele familiei, le-au pus una peste alta, au trântit un pick-up și-un DJ și bagă la bumți bumți.
Asta-i Full Moon Party: 10 feluri de bumți bumți, toate diferite și toate la fel.
Participanții, exact cum ne povestea amicul nostru zilele trecute, au toți aceleași idei proaste în aceeași seară:
-să se îmbrace la fel, băieții cu tricouri verzi, fetele cu tricouri roz fosforescente
-să se vopsească cu vopsea fosforescentă și să-și scrie pe corp tot felul de mesaje deștepte ca statusurile de facebook
-să se facă praf țăndări cu băutură ieftină și proastă și/sau droguri de tot felul
-să încerce să-și găsească partener de împerechere, prefăcându-se că dansează și etalându-și mușchii și tatuajele.
Ne-am dus până la capătul plajei, ne-am și întors. Unde vrei, bi, să stăm,? Hai, dansează, ești mai tânără, poate pricepi tu muzica ăstora.
Hai mai bine să mâncăm, îmi zice.
Un crenvurșt pe băț și o găleată de mojito mai târziu, zic: Să dansăm, uite așa: bumți bumți bumți.
Încă jumătate de oră: Nu vrei să mergem acasă? Nu-mi vine să-mi cred urechilor. Pardon? Nu vrei să mergem acasă? M-am plictisit.
Bi, ești nebună? E cea mai tare petrecere de pe planetă, distrează-te. Nu-mi place muzica. De fapt, nu-mi place nimic. Imi vine s-o strâng în brațe. Nici mie. Hai, bi, iubito, acasă, ne îmbătăm cu honka tonka si ascultăm niște pink floyd. Lasă-i pe ăștia în zeama lor!
Hai.
Și-am încălecat pe-o șa …

Lasă un răspuns

