Conversație cu Dumnezeu

Sună telefonul, mă uit: Dumnezeu calling.

Apăs ignore. N-am chef acum, oare ce vrea? De mult n-am mai vorbit, de mult nu l-am căutat. Și m-am și distrat acum trei zile cu Nietzsche, bârfindu-l.

Din nou: ȚRRR ȚRRR. Fuck. Dacă nu-i răspund, se supără.

eu: Alo, da …
El: Dumnezeu aici.
eu: Bună ziua, Alex la telefon.
El: Stiu, deșteptule!
eu: Cu ce pot să vă ajut?
El: Prietene, dacă-ți permiți să mă bârfești cu Nietzsche pe la spate cred că-ți permiți și să mă tutuiești. Deci lasă-mă cu politețea, unde ești?
eu: Pai… să vezi… nu m-am simțit bine astăzi, n-am avut cum să ajung azi la serviciu. Hapciu!
El: Pe mine vrei să mă duci cu lumânarea, prietene? Știu că nu ești la serviciu, mașina nu-i în fața casei, pe la ai tăi nu ai mai trecut de o lună. Unde-mi umbli?
eu: Pai să vezi ce mi s-a-ntâmplat: M-am trezit indispus într-o dimineață, nu știu ce era cu mine, m-am dus la serviciu, mi-am dat demisia și am plecat în lume.
El: Tu vrei să ne supărăm? A treia oară te întreb, unde ești? Ce naiba? tună vocea-n telefon.
eu: Pe plajă în Koh Pha Ngan, tremur eu.
El: Păi bine, mă, eu te caut la tine-acasă și tu ești la mine în Paradis, pe insulă? Bravo, frate! Bei o bere diseară la The World’s End?
eu: Beau, Doamne, și două! Faci cinste, da?

DSCF0624

2 păreri la “Conversație cu Dumnezeu

  1. maine mergem la agentie sa mai aranjam excursia, in principiu am facut itinerariul…
    cand e pentru voi ok o seara sa ne auzim pe skype?
    pe joi , vineri?…sa spuneti voi la ce ora …adica daca la noi ar fi 8 seara , la voi ar fi cam 1 noaptea…e tz?…daca e tarziu, atunci sambata in cursul zilei asa….let me know

Lasă un răspuns

