De Paște

Neața, mi-e foame! De ce? Mi-e poftă de orez! Interesantă poftă. Bucură-te că nu mi-e poftă de cozonac, azi e Paștele. Bun, atunci, hai la orez. 
Și acum ce facem? Păi m-aș mai da cu vaporașul. Mi-a plăcut ieri. Haidem.

Cum am petrecut Paștele?

Bineînțeles, am început cu un shake de fructe și o porție mare de orez, să nu mai viseze la cozonaci…

După care am purces spre ponton, de unde am luat din  nou vaporașul. Pentru că i-a plăcut ieri.

Am admirat zgârie-norii Bangkokului și templele de pe marginea râului.

Într-un final am ajuns și la Asiatique, cea a mai în vogă promenadă a Bangkokului. Un fel de mall în aer liber, chestii scumpe, originale, aer relaxat, frumos și civilizat. Am făcut toți poze. Și eu lor, și ei lor.

După care am considerat că e momentul să învățăm cum funcționează skytrain-ul.

 

Am luat trenul spre unul din cele mai celebre cartiere roșii ale orașului. Am mers, în vizită, să vedem cum arată Nana Plaza, un fel de sex mall.  Aici n-am poze, sincer nu am găsit ce și cum să pozez. La prostituate nu mi-a venit să le dau cu blițu-n ochi, la moșuleții de lângă ale nici atât. Mall-ul nu a fost cum credeam. În visele mele erau țâțe pe pereți peste tot, aici doar o coșmelie plină de perverși. Deci nu am ce să vă arat. Dezamăgire totală.

Partea buna a vizitei: Laura și-a găsit cozonac de Paște la o tarabă fix la intrarea în Nana Plaza.

DSCF0198

Skytrain-ul înapoi la ponton, vaporașul spre casă, admirat luminile Bangkokului noaptea, bere și… pe mâine.

Lasă un răspuns

