Altă făină se macină!

Beau o bere la terasă, Laura savurează un binemeritat masaj la picioare. Suntem fericiți. Am ajuns la Bangkok, ne-am cazat, am dat o tură pe străduțele de pe lângă Khao San Road.

Trecerea de la haosul Indiei la zâmbetele Thailandei ne-a lăsat pe amândoi praf. Ne-am plimbat cu ochii mari, am admirat șoselele, clădirile, nu mi-am dat seama cât ne-a lipsit senzația de oraș… de curat, de ordine.

Unde-s claxoanele?

Ne-am cam pierdut cuvintele. Ăsta e efectul întârziat al unei luni în India.

Hotelul e de vis, oamenii zâmbesc, străzile sunt curate, berea a fost rece și mâncarea a fost bună. Altă făină se macină!

……………………………………

Mi-e bine. Planul aici s-a terminat, de acum înainte știu la fel de multe ca și voi despre ce urmează să se întâmple. M-am hotărât că-mi iau trei zile de concediu de la concediu, deci abia peste cateva zile urmează episodul doi… Thailanda!

Lasă un răspuns

