Ce am învățat în India

În primul rând am învățat teoria relativității. Toate reperele mele europene s-au pierdut sau și-au schimbat hotarele.
Am mâncat mâncare foarte bună, am văzut monumente mai frumoase decât orice am văzut până acum. Orice criteriu am avut despre frumusețe și-a schimbat locul.
Scump în India e ieftin în Europa. Ieftin în India nu vrei.
Picant e teoretic. Practic e relativ. E fantastică mâncarea picantă, am ajuns la un nivel pe care nu-l visam. Și Laura la fel.
Am învățat ce-nseamnă cald. În Europa nu cred că există cald.
Am învățat ce-nseamnă răbdarea. E o lecție valoroasă, mai trebuie să o aprofundez.
Am învățat că toate regulile-s făcute să fie ocolite. Nu dați prea mare importanță regulilor despre cum să… orice, în India nimic nu e bătut în cuie.
Am învățat că oamenii sunt oameni peste tot, mâncarea se mănâncă, băutura se bea. Un zâmbet rezolvă multe și în India.
Degeaba sunt trenurile… de lux dacă vecinii de compartiment nu-s, degeaba stai cu cei mai prietenoși indieni cunoscuți dacă trenu-i neprietenos.
N-am învățat ce înseamnă sezonul turistic în India. Noi am fost în afara sezonului, și totul a fost fantastic. Nu văd cum ar putea fi sezonul.
Am învățat că acasă nu-i niciodată departe, în epoca tehnologiei. Vorbesc cu ai mei mai des ca înainte, când locuiam la 500 m distanță.
Am învățat că e bine să călătorești low cost. Înveți niște lucruri.

3 păreri la “Ce am învățat în India

  1. ……..iar noi invatam / aflam multe lucruri interesante de la tine.
    Sunteti minunati amandoi !!! Drum bun mai departe; asteptam cu nerabdare in continuare, poze si povestiri (cat mai muuuuuuuuuuuulte).
    Elena Irimia si Paula Lica

Lasă un răspuns

