Kolkata

Kolkata, pentru noi, a fost:

Cel mai cald oraș al Indiei. Au fost o mie de grade, am transpirat 5 kilograme. Am băut litri de apă, mi-am cumpărat în sfârșit șapcă, am început să împrumut ochelarii de soare ai Laurei. Am stat în cameră cu aer condiționat, am mâncat în restaurant cu aer condiționat, am bloguit dintr-un local cu aer condiționat. E mai cald ca în iad.

Cel mai scump oraș al Indiei. Sau cel puțin cel mai scump dintre orașele vizitate de noi. Am plătit la hotel dublu decât media de până acum, ne-am agitat, am căutat, nici o șansă. Dublu și gata.

Cel mai… ”prăfuit” oraș al Indiei. Tot din punctul nostru de vedere. Am văzut cred 30-40 de hoteluri și guesthouse-uri. Câteva ore de umblat prin soare. Am descoperit cu ocazia asta unde se petrece acțiunea când am coșmaruri. În Kolkata. Ideea e că, bănuiesc, standardele localnicilor referitoare la curățenie sunt undeva la jumătate față de celelalte orașe pe care le-am văzut noi până acum. În prima zi, după a douăzecea vizionare de hotel, aproape că m-a apucat plânsul.

Și, nu în ultimul rând, cel mai neinteresant oraș din excursia asta. Am stat 4 zile în Kolkata, mai mult decât postul ăsta nu am ce să povestesc. Am transpirat, am bătut orașul la pas, am stat pe net cât n-am stat toată luna. Am mâncat momos si am băut zeci de ceaiuri. Poate am obosit noi, dar au fost patru zile de… mai nimic.

Vă las cu pozele, cam atât din Kolkata.

O părere la “Kolkata

Lasă un răspuns

