Am timp

Varanasi, India, Aprilie 2013

Să continuăm deci povestea de ieri.
Pe cai, spre Darjeeling!
Tuk tuk, aglomerație, praf, balamuc.
Ajungem la gara din Mughal Sarai, afișaj electronic nu găsim, ne cazăm în sala de așteptare, mai avem două ore de stat. Scot Kindle-ul și… urechile ciulite, ochii mari să nu ratăm plecarea.

Și stăm, și stăm. Trenul trebuia să plece la 6:30 pm, e deja 7, trenul nu a ajuns încă. Devin din ce în ce mai agitat. Nervii mi se aprind, simțurile mi se ascut. Poate cunoașteți senzația aia de... sunt într-un loc străin și trebuia să fiu deja în tren, unde dracu-i trenul? Stau ca pe ace. Trenurile vin unul după altul, al nostru nu încă.
Scot biletul din buzunar, cu toate că-l știu pe de rost. Îl scot pentru că oricum nu am unde să citesc informații despre trenul nostru. Și, ținându-l în mână, nervos, îmi alunecă privirea peste el, până la ceas. Biletul pentru 21 aprilie, ora 6:25 pm, ceasul de la mână zice 7:15 pm, 22 aprilie.
Pardon????!!!!!!!!!!! cum 21? Ceva nu e bine. 22 poate. Nu, 21. NU, 22!!! Bi, biletul nostru e pentru ieri. Nu trenul a întârziat, noi am ajuns mai târziu la gară. Cu o zi mai târziu.
qefsacwervwervcads!!!!!!!!!!?!?!?!!!
Miliarde de draci au explodat pe loc în capul meu. Sunt la 40 km de Varanasi, într-o gară plină de șoareci. Cu un bilet pentru un tren în mână, non refundable. Și știu că biletele pentru trenurile indiene sunt sold out cu o lună înainte. Toți algoritmii se rotesc, procesorul se încinge. Ce fac? Unde mă duc? Oare celelalte bilete de tren pe care le-am luat or fi pentru data corectă? Unde ne întoarcem, cum mergem mai departe, e 8 seara, gara plină de șoareci, obosiți, nemâncați și fără cazare sau bilet, într-un sat nenorocit din India. Ce fac?????????????????
Guzfraabaaaa…

Am luat bilet. Pentru a doua zi. Am luat tuk tuk. Ne-am întors la vechiul nostru guesthouse, am mâncat niște street food și azi, am prins și trenul și totul a fost ok. Totul e ok, tot timpul. Ce putea să se întample, până la urmă? Am timp… pentru orice. Pot să pierd trenul, ce pierd, până la urmă?

O părere la “Am timp

  1. :))))))))))) muuuriiiiiim de raaaaas! suuper tare! „mii de draci au explodat in capul meu” aveti grija, va rugam noi!

Lasă un răspuns

