Agra

Jaipur-Agra, India, aprilie 2013

5:00 a.m. Scoală! De ce? N-a sunat ceasul! A sunat de două ori și de două ori l-am amânat. Băga-mi-aș!
Hai, bi, fă bagajul! Da.
5:30 a.m. Încolo! Unde, bi? Încolo, zice harta! Ce, ești nebun? Invers, spre stația aia de tuktuci. Ce, mergem cu tuk tukul? Da, haidem. Bineee…
Cum te mai simți? Îs la 70% capacitate. În capul meu: ba pe la 30, dar cine mai stă să socotească exact.
Cât vrei? 60. Haidem!
6:30 a.m. Bi, nu mai bine mă mai duc eu o dată să mă asigur că la linia asta trage trenul? N-are rost. Bine, hai du-te.
6:40 a.m. Hai să ne mișcăm, uite trenul nostru e tras la linia cealaltă. De ce la cealaltă? C-așa-s ei. Scriu linia doi și trag trenul la linia unu. De unde știi? Scria în gară, pe afișajul electronic. Aha. Și dacă nu mă duceam? Păi acum ne întrebam dacă trebuie să plecăm cu marfarul ăsta, tras la linia 2. Ok, să mergem.
7:30 a.m. Iar ceiuț, ziar și mic dejun? Iar.
10:30 a.m. Trezește-te, am ajuns! Unde? La Agra. Hai.
10:45 a.m. How much do you want to get us here? Where? Here, Aman home stay. Amar? Aman. Amar? Aman. I tell you, it’s Amar. No, it’s Aman. Amar? No, Aman. Blblblbl, ok let’s go.
11:00 a.m. Arată mult mai rău decăt Delhi și Jaipur, nu? Da. Ce plm facem noi aici trei zile. O ardem aiurea, ce să facem. Timp avem.
11:30 a.m. How much do you want for a room? 1200. That’s way over our budget. Ok, by.
11:35 a.m. I can get you to good room, near Taz Mahal (da, așa se citește). Deal.
11:50 a.m. How much do you want for this room? 800. It has no window. I have also window room for 1000. Too much. Ok, 800. Bini. Don’t let the window open, monkeys come in. Bini.
12:00 a.m. Ne culcăm? Da. Sforrrr.
5:00 p.m. Bi, trezește-te, hai să mâncăm, după aia se innoptează și nu mai putem ieși! Da.
5:30 p.m. Pe aici. Taj ul e departe? Pe hartă, la mai puțin de 1 km. așa aproape? Așa. Uite un restaurant. Să intrăm. Blblbl menu. E cam scump, nu? Da. Uite, au și camere. Te duci tu să verifici cum arată? Mă duc. … N-are fereastră, se pare că aștia așa-și construiesc casele, cu hol interior, doar. Costă 800. Păi a noastră la fel, și are și fereastră. Plecăm? Da. Sorry, we’ll go look for rooms and maybe be back later. Ok, bye, Sir. Bye.
6:00 p.m. Uite un restaurant. Hai. Cum îs prețurile? Mici. Așa da. Have anywhere to wash my hands? There? Soap? Hm… no… washing powder? Hm… no. Bi, ce-i cu fața? Ai mâncat o lămâie? Nu, am văzut bucătăria. Și? Hardcore. Dar probabil așa-s toate. Bi, îs mândru de tine! nici o fiță de când am ajuns în India, ai fost o eroină. Îți place mâncarea? Nu, ție? Da. Deci trebuie să căutăm alt restaurant pentru mâine. Da. Să mergem.
6:40 – 7:30 p.m. Please come in into my shop! Where are you from? Hellooo! Please buy, it’s for my father. Helloo, where are you from? Japan? How are you?
7:40 p.m. Mergem acas’? Mergem. Bem acolo un ceai? Bem. Hai să-mi iau biluțe. Hai. Two Gulab Jamun, please. Here you go! Miam, astea-s bune.
8:00 p.m. One Masala tea and one milk. No dinner? No. Blblbl.
8:30 p.m. Hai în cameră. Hai. Mă apuc de pictat cu henna. Mai scriu un post.
L-am scris.

2 păreri la “Agra

  1. ei, uite asa iti intaresti metabolismul, la 25 de ani :)) pai ce e aia bucatarie, sau sapun la baie :)), sau ferestre la camere… :)) f misto! sa aveti grija de voi!

Lasă un răspuns

