Delhi ziua a treia

Azi avem planuri mari.
Oficiul de informații alt turiștilor, bus ”hop off – hop on” și stația de tren.
În fiecare zi amânăm plecarea cu încă o zi. Laura îmi tot spune să ne mai facem odată socoteala, poate mai rămânem. Orașul ne-a prins și nu prea vrea să ne lase să plecăm. Totuși cred că e momentul să ne luăm zborul.
Despre „studenți” : am ajuns la numărul 9. Îi număr unul după altul, cum ne abordează cu același text … unul după altul. Nouă în trei zile. Sper să nu aflu cum se termină scam-ul studențesc, până la finalul excursiei.
La agenția de turism: modelul în sine de funcționare al agenției de turism, în India, e complet defect. E a doua agenție la care am încercat să luăm bilete de tren, problema e că în loc de tren încearcă să ne vândă pachete complexe: mașină, șofer, hotel, taxe, benzină, totul pe două săptămâni. Insistă că nu există variantă mai ieftină. Eu vreau bilete de tren clasa a doua spre Agra, ăștia-mi spun că ”the best they can do” este desert safari pe cămile, cu înnoptare în deșert.
Futu-i. Mă duc la gară.
După care Laura a descoperit a doua mare atracție a Indiei, Templul Gogoșica, Fântâna Sfântă a Aluatului cu Ciocolățică, Raiul Dependenților de Dulcegării, Locul în care, sincer, greutatea și mărimea nu contează. Am evaporat scurt trei gogoși imense în mai puțin de un minut.
………………………………………
Azi a fost una din zilele alea. În care nu reușești să ajungi acolo unde dorești, iar dacă printr-un miracol ajungi într-un sfârșit, ce căutai nu e acolo și nici nu a fost vreodată. Drept urmare, în căutarea a două obiective turistice găsite pe o hartă, ne-am plimbat degeaba cu metroul toată ziua.
Cam atât azi. Mă duc s-o hrănesc pe Laura, când i-e foame arată ca Iepurașul Duracell pe baterii nealcaline.

O părere la “Delhi ziua a treia

  1. Sincer, abia astept sa plecati din India…m-am uitat cam mult la Nat Geo si metodele alea „studentesti” de care vorbesti nu se termina prea bine de regula. Dar, pana la urma sunteti romani, teoretic ar trebui sa fiti mai smecheri ca toti, mai ales ca indieni avem si pe aici, deci sunteti obisnuiti 😀

Lasă un răspuns

