India

Suntem la masă, la restaurantul din fața hotelului.

O sticlă de apă rece, un felinar pe bază de lumânare, sare, piper, Laura în fața mea mestecând cuminte o ciocolățică. Transpirația curge pe mine în valuri, Eric Clapton tocmai îmi cântă ”Cocaine”.

Yes, Sir, please, Sir, come in, take a look, very nice shop, I’ll give you a very small price, good Sir.

Am încercat dimineață berea. Trei dolari bucata, are gust exact ca submarinele din tinerețe. Și nu e rece. Time to beer, time to a good beer… infinit. Totul se derulează pentru mine foarte diferit.

Am dormit ziua lumină, din zori si până-n apus, am făcut o baie-n marea caldă, am mâncat o mâncare indiană într-un restaurant ponosit. Ce zi frumoasă, nu?

Dimineață, la aterizarea avionului, am constatat cu surprindere ca băieții ăștia au reușit să-mi piardă rucsacul. E și el, călător acum, fără de stăpân. Cine știe pe ce meleaguri umblă, foarte mândru de el? Oare i-e și lui dor de mine așa cum mi-e mie dor acum de el?

Îți mai dau o bucățică de inspirație? Zâmbește Laura întinzându-mi un pătrățel de ciocolată. Leylaaa… sună mai departe muzica.

Sunt îmbrăcat într-un fel de pijamale, pantaloni”Ali-Baba”, cum le-a făcut reclamă vânzătorul, cămașă roșie indiană.

Mi-a venit ceaiul masala. Laurei un ibric de ceai de ghimbir. Where are you from? Romania. Față care exprima Where the fuck is that? Laura zâmbește fermecător uitându-se la paginile verzi din fața mea. Culoarea pixului e azi verde.

India e deocamdată Yes, Sir, ceai masala, muzica de la Satya, vegetable curry și hainele de pe mine. Și Laura zâmbind. Și marea caldă, sub far. Și mirosul. Și faptul că sunt , până, la urmă, în India. Și mesajul Angelei, ”Totul a fost păcăleală, Alex.” (deci e ok , la fete e ok, se țin de păcăleli). Și lipsa bagajului. Dacă acum trei zile viața era fără chei, acum au luat și restul lucrurilor mele calea cheilor.
Gata? Întreabă Laura. Nu știu, încă îmi vine să scriu. Cine știe când o să mai am inspirație. O să ai! De unde știi? Păi la cum se întâmplă lucrurile pe aici…

Laylaaa, you got me on my knees, Laylaa… Eric cântându-mi în Santana Restaurant, cu un disc pe meniu.

Laura: E fantastic și-mi place! Ce? Totul!
Ia scoate tu aparatul ăla!
E la tine, măi, motă!
Poftim:

4 păreri la “India

  1. pt 3 dolari berea, o plaja semi-pustie si un caine ratacit nu trebuia sa mergi tocmai in india, puteai sa te opresti in vama veche 🙂
    p.s. v-ati recuperat bagajul intre timp sau isi face propriul an sabatic?

Lasă un răspuns

