31313

Azi am aflat cât durează să pleci cu avionul.

Ne-am trezit pe la 11, pe la 12 eram pregătiți de acțiune, și de abia am reușit să prindem avionul la 20:30. Bagajul îl aveam pe jumătate făcut, am pierdut timpul maxim o oră jumătate, la masă.
A…și pentru cei curioși de cum arată bagajul unui an sabatic… mai jos pozele.

7 păreri la “31313

  1. Cu atata bagaj merg eu in fiecare zi de acasa pana la serviciu si inapoi. Cand plec in concedii (da, alea plictisitoare, de 7 zile, nu un an sabatic), masina arata de parca ne mutam cu totul. Portbagajul e intotdeauna insuficient, am sacose si la picioare, ca dealtfel in fiecare coltisor liber al masinii. Nu as reusi niciodata sa realizez un astfel de bagaj minuscul. Cat un rucsac din ala e portfardul meu.

Lasă un răspuns

